Re: jaký TA-BLET?-

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:38:41 CET 2012

Taky mne to prekvapilo, ale spis bych to videl jako mirnou vycuranost - diky
tomu muzou vyrobci uvadet modely bez BT a s BT, s tim ze s BT bude stat o
nekolik desitek USD vic, licencni politiku bych v tom nehledal.

U tech Ainolu bez BT je alespon moznost pripojit BT pres USB (alternativni
FW by mel mit implementovany BT stack, jak je to s originalnim netusim,
ovsem netestoval jsem ani jednu variantu), bohuzel ani tohle neni
"automaticky" po vybaleni z krabice. Jako nezanedbatelnou vyhodu u Ainolu
vidim v tom, ze je tam uz z fabriky root (coz take neni samozrejmost).

Pavel Kutina

P.S.: Kdyby se mi podarilo se do toho Marsu nejak nedestruktivne dostat, tak
bych tam snad i to externi napajeni dodelal bez ohledu na nejakou zaruku, to
je asi jedina vec, ktera mi na nem chybi.

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 22, 2012 11:29 AM
Subject: Re: jaký TA-BLET?-

Ja o tabletu vubec neuvazuju, ale kdyz tady o tom jde rec, tak jsem
se na ne podival.
Velmi me udivuje, ze jako soucast vybavy neni automaticky Bluetooth.
Pritom na spojeni napr. s mobilem, tabletem kamarada nebo bezdratovymi
sluchatky nebo repraky, ovladacem pro hry atd. mi to prijde jako optimalni
volba. A chipy pro BT stoji dolar.
To snad muze byt jen tim, ze to narazi na nejake licencni omezeni,
ze si nekdo nechal zaregistrovat "placaty pocitac s modryma zubama".

PL