100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnostvazby

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 11:19:23 CET 2012

Som to napisal len kvoli tomu, aby ste mal zakladny obraz, ze co sa
deje v obvode oscilatora zo standartnych hradiel. Podobne to bude aj s
tym vasim tranzistorovym, ono aj tie hradla su len tiez tranzistory.
"Cisty" sinus alebo obdlznik z toho nikdy nepolezie.

Ked si budete kupovat osciloskop, tak si kupte taky, co ma uz FFT. Je
to velmi dobra pomocka, hlavne tam, kde si nebudete vediet dat rady.

A.