Re: jaký TA-BLET?-

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 11:15:45 CET 2012

Tento tablet jsem zrovna vcera videl. Kolegove na nem pousteli nasledujici
test
http://www.ulozto.cz/live/x8goYro/samsung-demo-oceanic-life-x264-1080p-40mbps-testovaci-video-mkv
Prehravali to pres WiFi primo z netu a tablet zvladal bez sebemensiho
naznaku zaskubnuti.
Nebylo pozorovatelne ani nejake vyrazne otepleni.
Nevim k cemu ma ten tablet primarne tazatelove dceri slouzit, ale minimalne
na prehravani HD videa je ten sencor vice nez dostatecny.

PK