Re: jaký TA-BLET?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 22 09:59:52 CET 2012

Mam takovy skoro low-end Ainol Mars (i kdyz low-end: ma to 8GB pameti, 1GR
RAM a 1024x600) a je to velmi prijemne pouzitelne. Co mne na nem stve (a
ceho jsem si mel vsimnout, nez jsem ho koupil) je, ze ma nabijeni jen pres
USB, nema samostatny nabijeci konektor. Takze kdyz k tomu pripojim neco pres
USB OTG, placka jede z baterek a neni cesta, jak ji dobit.

Z toho duvodu uvazuju o vymene za Ainol Aurora II (oboji je sedmipalcove,
podle meho je to rozumny kompromis mezi skladnosti a pouzitelnosti, Aurora
ma navic IPS displej). Docela by potesil bluetooth, ale to v tehle cenove
tride nema prakticky nikdo (libil by se mi treba Ainol Fire/Flame, cca
160USD).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 22, 2012 8:57 AM
Subject: Re: jaký TA-BLET?

Sice zadny nemam, ale ty Ainoly vychazi v pomeru vykon/cena/kvalita
dobre. I kdyz chcete 10", neodsuzoval bych ani 7". Ony ty 10" maji dost
casto stejne rozliseni, jen je to vetsi a tim padem hrubsi. Za 4000
koupite v 10" zarizeni s velkymi kompromisy.
http://pctuning.tyden.cz/hardware/notebooky-pda/25655-test-tabletu-ainol-do-4500-kc-prekvapil-vykon-zklamala-wifi
Podivejte se i na Google Nexus 7 a Amazaon Kindle Fire.

Martin Hanek