100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnostvazby

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 21 22:51:15 CET 2012

No já se na EME nechystám, je to transvertor na contesty, montujeme ho
na 40 m stožár
hned k parabole a tak šlo hlavně o jednoduchost a trochu taky o  tu
kmitočtovou stabilitu
při změnách vnější teploty.

Dne 21. listopadu 2012 22:47 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com> napsal(a):

> Je to pěkné, pro SSB učitě  dostačující, ale docela pochybuji použitelnost
> pro JT65B.
> I když pravda jednoduché to je, je škoda, že neexistuje nějaká "si570" s ext
> vstupem pro hodiny.

>>> 17MHz od 137MHz ( nahoru i dolů) mám sice také kmitočet , ale s