co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Listopad 21 22:27:06 CET 2012

Sice jsem neviděl obrázky, ale pokud by byly barvy nezkalibrovány, tak,
podle mě, jsou vizuálně jiné než na Zemi. Pokud to není snímáno pod
umělým osvětlením.
Proč. Protože například pod pouličním osvětlením také vidím jiné barvy,
než ve dne. Mars je daleko, má jinou atmosféru, takže se jinak budou
pohlcovat jednotlivé složky světla průchodem atmosféry a pokud je tam
opravdu země oranžová a relativně velkou složkou „do oranžova“, tak bych
si, na základě zkušeností s nedokonalým senzorem světla body inside
(oko), že v obraze bude převládat oranžová složka. Což zkreslí barevné
podání než jak je obvyklé zde na Zemi.

Záhada to bude, až se vám to podaří věrohodně popřít. Jinak to také může
být jen neznalost (ta tedy v každém případě, buď má, nebo Vaše nebo obou :-)

ced