Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Listopad 21 21:40:23 CET 2012

Niektore ventily (predpokladam tie lepsie) mavaju ten odfuk regulovatelny
takym skrtiacim srobikom. Da sa tym nastavit rychlost poklesu tlaku, aby
pripojeny mechanizmus reagoval primerane rychlo. Ale vzdy to byva iba do
okoliteho priestoru. Aspon ja som sa nikdy nestretol s odfukom vyvedenym na
samostatny vyvod. To samozrejme neznamena, ze to tak musi byt vzdy  :-)  ,
ale nebyva to zvykom.
Pokial ten odfuk nema regulaciu, predpokladal by som nejake mierne
priskrtenie. Napriklad cez tu capicku. Bez toho by to bolo (okrem ineho)
neprijemne hlucne. "Bafnutie" pri tlaku niekolko atmosfer je dost pocut ...

                                     Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj"

Ano, mate pravdu. Je to tak spravne.
Byla to moje neznalost. Cekal jsem, ze to bude fungovat jinak, ze pro
odfouknuti a pripadne pripojeni podtlaku tam bude standardni sroubeni,
ale tady je to skutecne udelane tak, ze to odfoukne stredem hridele
pres plastovou cepicku. Navic to ma docela velky hydraulicky odpor,
opravdu to pusobilo jako nejaka netesnost a nikoli jako zakladni vlastnost.