Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Středa Listopad 21 20:20:14 CET 2012

Nie je to tak spravne ?
Predsa v tom zapnutom smere ma byt prietok vzduchu volne priechodzi, ale
vtedy ten vypnuty vystup sa musi OTVORIT voci vonkajsiemu vzduchu (odfuk).
Ak by odfuk nefungoval, by pripojene zariadenie (napr. pneumaticky valec)
nemohlo spravne fungovat.

                                     Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj"

Tak mi konecne dorazily pneumaticke komponenty.
Jsem trochu rozpacity z toho ventilu. Jednak je to mechanicke usporadani
trochu
nestastne, protoze v defaultni konfiguraci si zavazeji draty 12V a privodni
trubka
tlakoveho vzduchu. Jasne, je mozne tu kostku otocit, ale pak to vypada
divne.

Hlavne tam ale podle me nekde schazi nejake tesneni, protoze dokonce i kdyz
do toho zavreneho vstupu fouknu pusou, tak z toho lehce fuci vzduch tou
hrideli,
ktera prochazi civkou, a profukuje i pres zasroubovanou horni plastovou
matku.
Funguje to u Vas stejne blbe prosim ?