OT ako zistit IP adresu zariadenia na sieti

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Středa Listopad 21 16:14:55 CET 2012

Advanced IP Scanner

nebo na XP (na WIN7 nechodi) LOOK na LAN

čestmír

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Na
Sent: Tuesday, November 20, 2012 9:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT ako zistit IP adresu zariadenia na sieti

Kazde zarizeni ma (mit) moznost resetovat do defaultu kde ip je znama, vetsinou na stitku nebo v manualu...

Mozna mate patogenni zonu, ja mam jeste pocitace co behaji od 1998 a drive behali 24x7x365 a dnes uz sporadicky a cekam kdy nenabehnou... Jsou to dual cpu abit celeron :)

Odesláno z iPadu

19. 11. 2012 v 15:59, Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:

> Dakujem vsetkym za info a namety.
>
> Ono to zariadenie je pravdepodobne nejako odpalene. Mal odideny zdroj,
> vyfucany elyt, dali sme novy zdroj. Navonok vyzera, ze funguje,
> rozsvieti LED LINK, blika LED ACT tak ako ma; aj funkcie co ma mat
> procesor sa zda ze idu (pipne, zablika ledkami apod.). Neverim, ze by
> to niekto nastavoval na inu nez defaultnu IP adresu, ale pre istotu
> som skusil to, co ste mi doporucili.
>
> Uz je objednana nahrada, takze dalsi kusok nekvalitnej elektroniky, co
> ide do kosa... :-)
>
> wek

> [...]

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.