Zahada 3f motorku

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Listopad 20 13:47:46 CET 2012

Zdravím,
  tož to je opravdu divné.
  Zajímavé je, že nejde ten trojúhelník, což by měla být poloha s vyšším
výkonem. To mne právě mate. Jako by se stator přesycoval a tím narušoval
točivé mag. pole tak, že by uebylo schopno roztočit stojící rotor.
  Můžete použít ten přepínač D/Y, roztočit to na Y a pak přepnout, jako se
to dělá u velkých motorů při rozběhu ? Zajímalo by mne, zda se udrží v chodu
nebo zastaví, případně co se stane s otáčkami.
  Zdraví Pavel