ako vycistit zaoxidovany PCB

Úterý Listopad 20 09:50:18 CET 2012

Teď jste mi připomněl věc na kterou jsem se chtěl zeptat už dříve. Kdysi dávno (15 let zpátky, možná víc) prodával CONRAD soupravu fixka + baterka a sloužilo to ke galvanickému zlacení (jmenovalo se to snad "Goldstift"). Bylo to dost drahé ale připadalo mi to šikovné. Teď to u Conrada ani nikde jinde nemůžu najít. To bylo jedovaté nebo jinak nebezpečné nevíte někdo ?

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Tuesday, November 20, 2012 9:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: ako vycistit zaoxidovany PCB

Ja taky preferuju zlaceni (i pro rucni osazovani) pred cimkoliv jinym, protoze se na to krasne chyta cin i na starsi desku, je to rovne a tak a pro kusovku to neni o moc drazsi.
Ale nevim nakolik je realne zlaceni v domacich podminkach (a o tech IMHO toto vlakno je) Ale ten chemicky cin asi fakt bude lepsi.
Marek