100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnost vazby

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 18 18:58:42 CET 2012

 18.11.2012, 18:54:30

Sem z toho nejak zmateny.
Na 100 MHz to byjo OK, potud je to jasne.
Ale na jake frekvenci to delalo ty psi kusy ?
Na 50 MHz, na 200 MHz, nebo jste se pokousel donutit oscilator aby
kmital na vyssich harmonickych ladeneho obvodu ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz