Pole retezcu v PROGMEM FAR u XMega192; WinAVR2010

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Listopad 18 12:32:49 CET 2012

Je to problém s makrem hh8(). Z dokumentace gcc-4.7.2 plyne, že kód jako

extern const __memx char foo;
const __memx void *pfoo = &foo;

bude fungovat, pokud binutils podporuje hh8(). Což verze 2.23.1 asi
splňuje. Jenže as stále vyhazuje warning assembling 24-bit address
needs binutils... Takže příslušný patch do /gcc/config/avr.c ve verzi
gcc-4.7.2 nebyl ještě aplikován a jak jsem se dočetl (pokud jsem to
správně pochopil), bude plná funkčnost zajištěna až od verze 4.8. Takže
neztrácet trpělivost, o problému se asi ví a pracuje se na něm. Mě to
spíš zajímalo jako technický problém, k ničemu to v zásadě nepotřebuji.

Mrazík