eagle rozlévání mědi

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Listopad 18 11:08:03 CET 2012

nesledujem vlakno od zaciatku, takze sa ospravedlnujem ak poviem to co
uz niekto povedal.
Aku verziu eaglu pouzivate? S okruhlym polygonom nie je ziaden problem,
nakresli sa bud priamo polygon s kruhovymi okrajmi. Ak potrebujete
polygon na celej ploche kruhovej dosky tak mozete nakreslit hocico co
vycnieva nad okraje definovane vo vrstve dimension.
Vid prilozene subory.
b.