jak hlubokou diru na zavit?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Listopad 17 23:19:43 CET 2012

Kdyz tak vymenne celisti s prizmatem vodorovnym i svislym bezne dodavaji
vyrobci sveraku ke svym vyrobkum, tak treba nejake sezenete. Pak se da
taky pouzit mekke oblozeni celisti, da se pouzit i
narezany sololit nebo dve prkenka z tvrdeho dreva a utahnout celisti
na bejka, az se ta hlazenka do nich pekne zabori :-) Nakonec je to
vsechno jen otazka upinaci sily, material a tvar celisti nebo prilozek
je az v druhe rade.

Ales Prochaska