OT: jak hlubokou diru na zavit?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Listopad 17 13:20:04 CET 2012

Dekuji vam obema, panove, zas jsme o neco chytrejsi.
Jen pro upresneni z me strany:
-psal jsem zavitnik, ale mam jak "jednotlivy zavitnik" (tzn.
maticovy), tak sadu 3ks (takze ta bude pro mne ta spravna tentokrat)
-mne to pri mereni suplerou vychazi na cca 4 - 3 - 2mm nabehu, takze
tech 12mm snad bude bez problemu (coz mi staci), na krev by mozna slo
i 10mm, ale....
-mazal jsem lihem, ale kdyztak zkusim petrolej, dik i za tuto radu
Marek