Re: Výpadok troj fázovej siete.

René Damek rene.damek na gmail.com
Pátek Listopad 16 21:45:45 CET 2012

Pokud budete napajet 3 faze z jedne, budete mit problem s
elektromotory. Dale muzete mit problem s dimenzovanim N a PEN vodice,
protoze jim potece soucet vsech fazovych proudu. Pokud mate nejake
zarizeni napajene 400V, nepojede.

UPS napajena z vetsiho aku, nez uvazoval vyrobce muze mit problem s
tim, ze neni stavena na delsi provoz.