STM32F051 - kvalita dokumentace?

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Pátek Listopad 16 16:28:43 CET 2012

Dobry podvecer,

STM32 je little endian.

Aplikacni poznamky a knihovna F0 pro TSC jsou ve verzi beta 0.2, je ale
kompatibilni s dalsimi TSC radici na STM32.

Co se tyce impedance apod., neni charakterizovana, max. leakage current je
uvedeny v tab. 50 (IO characteristics).

V revizi 3 datasheetu je reakcni (propagacni) cas na zmenu o 100 mV a full
range.

Co se senzoru teploty tyce, charakterizace v DS je po SW kalibraci
ulozenymi konstantami. Nema smysl bavit se o necem pred kalibraci.

Interni zdroj ref. napeti je pomocny zdroj a NESLOUZI jako referencni
napeti pro ADC nebo DAC. To je bud Vref+ na pouzdrech s 100+ piny, nebo
Vdda na mensich.

V samotne FW peripheral library je prikladu pouziti na ruzne periferie
celkem 66.

Samozrejme postupne pribyvaji aplikacni poznamky :-)

Tomas (ST MCU aplikacni podpora)