Svetlo cerveneho laseru - subjektivni vnimani

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Listopad 15 17:52:05 CET 2012

Pozeral som na cervenom aj na zelenom laserovom ukazovatku a na oboch to
vidim. Vo vlnovej dlzke to asi nebude.
Tomu prachu az tak velmi neverim, muselo by byt velmi prasne prostredie.

Dodo