Pouzdra

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:24:48 CET 2012

No, s přehledem pouzder je to těžký... Sice existuje JEDEC, ale stejně
si řada výrobců dělá různé svoje varianty a tak přesný souhrnný přehled
neexistuje. Navíc by ho musel neustále někdo aktualizovat. O něco se
pokoušejí na Wiki, ale není to zdaleka vyčerpávající
(http://en.wikipedia.org/wiki/Semiconductor_package popř. třeba
http://how-to.wikia.com/wiki/Howto_identify_chip_packages#Common_Packages).

Takže je nejlepší hledat u výrobců.

http://www.jedec.org/category/technology-focus-area/registered-outlines-jep95

(http://www.jedec.org/standards-documents/results/field_doc_type%3A%22DO-%22?order=field_doc_full_number_value&sort=asc)

http://www.fairchildsemi.com/package/

http://www.nxp.com/packages/

http://www.diodes.com/datasheets/ap02002.pdf

http://www.vishay.com/diodes/related/

http://www.latticesemi.com/lit/docs/package/pkg.pdf

atd.

Zajímavé jsou též knihovny pouzder do různých CAD programů.

Jinak jsem moc nepochopil Vaši formulaci "ctverecek cca 20x20x5mm
(vetsinou ma vyvedene tri nozicky, ale prostredni je mimo pouzdro
svedena do krajniho vyvodu)"... Nebylo by lepší něco nakreslit, popř.
najít nějaký obrázek třeba na Google?

---
Jirka