OT: STAV: pozor na podminky pojisteni nemovitosti

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 15 12:23:52 CET 2012

 15.11.2012, 12:21:14

Chysta se zakon, podle ktereho budou muset byt vsichni prodejci
pojisteni proskoleni, provereni, overeni a registrovani na
ministerstvu, obdobne jako montaznici FVP.
Takze v oboru pojistovnictvi jiz brzy zavladne ucineny raj na zemi.
Jen asi ne pro pripadne pojistence.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz