[OT:] Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 08:46:57 CET 2012

Nemoze to byt sposobene tym, ze maju v "mixpulte" pichnuty nesprvny
cinch a tym padom vysielaju signal z nespravnej kamery? :-)
Mozno isla upratovacka po studiu, zakopla o kable, tie vypadali z
konektorov a ona ich tam naspat zasunula nespravne. Nam sa v praci
takato nehoda uz stala :-)