Dalsi pojednani o kurvitkach...

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 15 08:30:30 CET 2012

Ale Praha má sledovací systém, kde se z kamer vyhodnocuje hustota dopravy a
typy aut a řídí se tím semafory.

Brno mělo indukční smyčky pod asfaltem, pak se to v 90' nějak rozvrtalo
(vyhodili ADT co to celé řídilo a nahradili ho moderní technikou), no a pár
let vypadá že už jim to zase funguje, pokud někde nekopou.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>

> Parkrat se mi podarilo "pristihnout" CT ze lzi v temer naprosto nevinnem
> poradu - ranni dopravni informace, kecy kolem toho, jak je nekde stupen 4
> nebo 5, na kamere zaber na pulhodinovou kolonou. Tak jsem se obrnil

> temi, na ktere to pusobi. Co tim sledujou? Podivejte se, jak je to venku

To muze byt jen proste zpozdeni spolu s nedostatkem lepsich zprav. Ta
kolona tam opravdu byla ale nez to projde do zprav tak to chvili trva.
Kdyz neni nikde jinde nic lepsiho tak se tahle "dulezita" informace
proste opakuje i kdyz uz davno neplati. A nez tam dojedete Vy tak zase
uplyne pul hodina a kolona uz je davno pryc.

Jedine reseni tohole problemu je vyloucit lidsky faktor - nejaky satelit
ktery by sledloval plosne hustotu dopravy na silnicich a podaval aktualni
informace, delal casove grafy pro nejake useky a z nich by se dal
predikovat vyvoj.