[OT] Nakup na eBay a Tracking Number

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 14 23:33:28 CET 2012

Jo, to je přesně ten chlívek (nejen) v trackerech, který zmiňuju v jiném
vlákně.

Navíc zde to je "vlastnost", protože Číňan to přestane sledovat v
okamžiku opuštění Číny (papírově) a ČP to elektronicky nezpřístupňuje.
Opuštění Číny přitom znamená, že to klidně leží v "zemi nikoho" někde na
letišti a možná se to časem dostane do eroplánu...

Zavolejte si na osm nula nula jedna sedm sedm osm osm devět (úmyslně
nedávám jako číslo), jsou to info o zásilkách. Pokud ta Vaše dorazila do
sféry evidence ČP, budou o ní vědět.

---
Jirka