Dalsi pojednani o kurvitkach...

Jindroush kubecj na asw.cz
Středa Listopad 14 22:54:24 CET 2012

On 14.11.2012 15:47, Petr Zahradnik wrote:
> Nejhorší je, že ve mně samotném se to mele a nevím, která bije.
> Například na jednu stranu jsem dodavatelem i fandou cloudových řešení.
> Je to fajn a má to spousty výhod. Na druhou stranu mám svůj server,
> svůj poštovní server, všechna data u sebe, protože dobře vím, že když
> vláda bude chtít, tak si o ta data řekne a oni jim je vydají a ani se
> to nedozvím. A taky platí to, že nedělám vůbec nic nelegálního, jen mi
> prostě vadí, že by mi měl kdokoliv čumět do dat.

A to jsou jeste ty zabavne problemy s jurisdikci - napr. jen pouhym
vlastnenim 'americke' domeny .com nebo .org podleha provoz takoveho
serveru US jurisdikci.

Dtto cloud - kde ze jsou ty data, komu patri, opet, jaka jurisdikce.

A data retention zakony, pripadne privacy zakony v Evrope - je vlastne
legalni mit data o zakaznicich v cloudu?

Exportni zakony - pokud mate napr. distribucni servery dat v US, je
nelegalni 'vyvazet' ta data do rogue countries jako Irak.

Doba pra-internetova (ve ktere zijeme stale) je zajimava...
--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.