Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 14 18:33:58 CET 2012

Kdyz potrebuju neco specialniho, tak krabicku slepim z polystyrenu. Pouzivam
2 a 3 mm desky, dobre se to opracovava (striham na pakovkach, da se pouzit
napr. i modelarsky hoblik), lepim sekundakem nebo toluenem.

PL

***************************************

From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 14, 2012 6:23 PM
Subject: RE: Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Mozna na nejake malickosti, ale na merici pristroje, testery, zdroje (nebo tam kde je transformator nebo kdyz to bude vice "topit") se mi plastove moc nelibi a na vic ty vetsi jsou docela drahe. Nehlede na to, ze kdyz treba skazim predni panel, a chci si udelat jiny tak bud mam smulu, protoze se predni panel neda koupit zvlast, nebo ho sice koupim, ale musim zacalovat cca 130Kc postovne takze to vyjde docela draho a za tu cenu mam v podstate kovovou krabicku (cena materialu). Nemluve o tom, ze obycejna "cerna" plastova krabice neni na sitova zarizeni vubec vhodna (je pouzit material, ktery na to neni urcen - staci se podivat do specifikaci krabicky - a ty z lepsiho materialu stoji docela dost penez).

Nekde ve starsim AR jsem videl clanek jenom o krabickach a autor tam popisuje navrh snad na 6 ruznych krabicek (stejna konstrukce, ale ruzne rozmery) takze urcene skoro na jakovkoliv konstrukci, ale rozmerove jsou vytvorene tak, ze jdou na sebe skladat. Moc se mi to libilo.

MG