OT: STK (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Středa Listopad 14 16:43:42 CET 2012

Ja bych zase rekl, ze vic , nez na stavu auta, zalezi kolikrat na stavu
STK. Treba jedna mistni mi pripada, ze prihrava auta servismanum,
soukrome auto tam neprojde napoprve ani kdyby vyjelo prave  z fabriky a
jak tam s tim prijede servisman v oblaku dymu, ze ani ta rezava pixla
neni videt, tak je to v pohode...