Krabicky - bylo RE: Folie na celni panely nejen od Conrada

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 14 15:49:41 CET 2012

Což o to, oni dělají o kovové, které vypadají opravdu dobře. Pro mě
osobně je to spíš o tom, že si udělám krabičku přesně takovou, jakou
potřebuju.

U velkých krabic je docela výhoda dělat je z hliníku, kupované bývají
obvykle ocelové a docela těžké. Ale co je úplně nejdůležitější - baví mě
to, je to takový návrat ke kořenům bastlení a odreagování od jiné práce.

JMN