Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Středa Listopad 14 13:27:33 CET 2012

Vse je v MSDN, prehledne, dokonce i Cesky, vcetne prikladu, napr. k
seriovemu portu:

http://msdn.microsoft.com/cs-cz/library/system.io.ports.serialport.aspx

Dokumentace je to, co se mi na C# a .NET libi nejvic. Co je ponekud
horsi je slusna rezie pri behu programu, ale na to mame vyrobce HW aby
se s tim poprali, ze ;-)