Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 14 12:38:30 CET 2012

Dobry den,

Odpoviem Vam aj p. Buchtovi naraz.

Velmi pekne dakujem za ochotu. Pozeral som oficialnu stranku MS v
europe a aj slovensku, kde bolo len 2010. Tam to zacinalo na cca.
850E. No a google potom vyhodil na druhej stranke nieco ako Heureka.sk
a tam som zistil, ze to fakt konkretni predajcovia predavaju za
necelych 600E. Zial aj toto je pre mna momentalne nedostupne.

Ja som si tu Express uz stiahol, zial tam nebolo MFC a nebolo tam ani
nic take, comu by som rozumel ako v tom programovat win aplikacie.
Preto som sa pytal tu, ze ci sa zacat ucit nove kniznice a ak ano, tak
ake. Mam pocit, ze vsetko uz bezi na xml, ak si to teda s niecim
nemylim, ale ziadne blizsie info a popis k tomu nebolo, teda okrem
tych videi "how to...?" na dlhe zimne vecery.

A.