Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 14 11:45:47 CET 2012

Pracovne .NET
Sukromne nativne Win32 api, pripadne Java ak to ma byt multiplatformove
Je to male, rychle, nenarocne a bezi vsade,
nepotrebuje nic doinstalovat. (nemyslim teda javu)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Wednesday, November 14, 2012 10:42 AM
To: HW-news
Subject: Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Dobry den,

chcem sa spytat ako sa dnes programuju aplikacie vo win. V mojom starom Visual C++, ktore uz pod win7 nebezi, to bola hlavne kniznica MFC, ale ked som mal asi pol hodinu naistalovany moloch Visual Studio
2013 Express ci ako sa vola ta testovacia verzia, tak tam som mal pocit ze MFC uz nie je moc in. Moja otazka teda znie, co sa pouziva namiesto MFC a ci su k tomu nejake blizsie info, knihy a kurzy?
Dakujem.

A.