RE: Časosběrné focení s pomocí webkamery

Středa Listopad 14 10:25:59 CET 2012

Mockrát díky.

Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, November 14, 2012 10:04 AM
To: HW-news
Subject: RE: Časosběrné focení s pomocí webkamery

On Wed, 14 Nov 2012, Kručinský Ladislav wrote:

> Děkuji za odpověď, ten skript který stahuje snímky jste si asi psal sám ?

Jeste - ten program na video se jmenuje mencoder (uklepl jsem se).

Skript jsem si psal sam, ale na tom neni nic moc sloziteho -

#!/bin/sh

#
# Skript stahuje jednou za DELAY1+DELAY2 obrazky z kamery
#        jeden v nizkem rozliseni a jeden ve vysokem rozliseni
#        Vysledek uklada na disk
#

KAMERAIP="X.X.X.X"
KAMERA_LORES_URL="http://$KAMERAIP/now.jpg?ds=2"
KAMERA_HIRES_URL="http://$KAMERAIP/now.jpg"

DIR_LORES="/kamera_pool/lores"
DIR_HIRES="/kamera_pool/hires"

DELAY1="1"
DELAY2="9"

#
# HLAVNI CYKLUS V KTEREM SE VSECHNO TOCI # while true ; do

   #  nastaveni promennych podle aktualniho data
   SAVE_DATE="$(date +"%Y-%m-%d")"
   SAVE_TIME="$(date +"%H-%M-%S")"

   #  vyroba cilovych adresaru - pokud neexistuji
   if [ ! -d $DIR_LORES/$SAVE_DATE ] ; then
     mkdir $DIR_LORES/$SAVE_DATE
   fi
   if [ ! -d $DIR_HIRES/$SAVE_DATE ] ; then
     mkdir $DIR_HIRES/$SAVE_DATE
   fi

   #  ulozeni obrazku z kamery
   wget $KAMERA_LORES_URL -q -O $DIR_LORES/$SAVE_DATE/image_lores_${SAVE_DATE}_${SAVE_TIME}.jpg
   sleep $DELAY1
   wget $KAMERA_HIRES_URL -q -O $DIR_HIRES/$SAVE_DATE/image_hires_${SAVE_DATE}_${SAVE_TIME}.jpg
   sleep $DELAY2

# KONEC HLAVNIHO CYKLU
done