Časosběrné focení s pomocí webkamery

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 14 09:49:30 CET 2012

On Wed, 14 Nov 2012, Kručinský Ladislav wrote:

> Zdravím vespolek.

> Budeme na pozemku stavět stožár pro WiFi a rád bych tuto "obcodějnou"
> událost zachytil jako časosběrný film. Jenže se mi nechce instalovat na
> komín u baráku drahý foťák, raději bych to řešil nějakou venkovní
> webkamerou. Takže se táži - existuje nějaký doporučitelný SW (nemusí být
> zadarmo) který není příliš rozmáchlý a umožnil by automatizované snímání
> s nastavitelnou periodou ?

Webkamerou myslite kameru zapichnutou do PC pres USB nebo normalni IP
kameru ?

Jestli to druhe tak vetsina IP kamer ma url kde da jeden snimek jako
JPG. Ja to delam tak ze wget-em si stahnu ten snimek do jpg souboru
pojmenovaneho podle data stazeni a pak z toho mecoder-em udelam avi
video. Ty snimky samozrejme stahuje skript bezici trvale.