Raspbery - vzdalena plocha

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Listopad 14 09:33:11 CET 2012

Kdyz si prectete muj mail znovu zjistite, ze se tyka dvou spolu v
podstate nesouvisejicich veci.

Tedy zaprve, ze vzdalena plocha tak jak si ji mozna nekdo (p.Buchta)
predstavuje nefunguje stejne jako tak na Win.

A zadruhe, ze jsem s tim mel problem na linuxovem stroji s RT kernelem a
nafest "prodratovanou" inicializaci HW ridici masinu.
Linuxove stroje nejsou JEN ty co chroupou data nekde v serverovne.

Kde se hodla pohybovat tazatel netusim. Jen jsem ho na to upozornil.

Radek Vicek