Tonery pro predlohy DPS (bylo:Re: Folie na celni panely nejenodConrada)

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Listopad 13 23:57:35 CET 2012

On 13. 11. 2012 23:34, Petr Labaj wrote:
> A co toluen?

Skoda hubu drat. Ja som to len v tejto konferencii hovoril snad 5 krat,
bud toluen alebo "acetonove" riedidlo, ktore obsahuje 80% ci kolko toluenu.

Acetonom sa dal toner rozsudlit, ale neroztekal sa a nezlieval sa,
zatial co C6000 staci 5-6 kvapiek v uzavretej nadobe a toner sa rozteka.
LJ1200.

Ale ked sa raz povedalo aceton, tak to musi byt aceton, aj ked to nefunguje.

-m-