Tonery pro predlohy DPS (bylo:Re: Folie na celni panely nejenodConrada)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 13 23:34:28 CET 2012

A co toluen?

PL

*****************************

From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 13, 2012 11:29 PM
Subject: Re: Tonery pro predlohy DPS (bylo:Re: Folie na celni panely nejenodConrada)

On Tue, 13 Nov 2012, Petr Labaj wrote:

> To je hezke. Nenapadlo by me, ze HP da na web takovou specifikaci toneru.
> Nasel jsem to i pro svou tiskarnu, tady to maji snad pro vsechny modely:
> http://www.hp.com/hpinfo/globalcitizenship/environment/productdata/ljmsdsuseng.html
> Diky za tip, konecne vim, co tam mam za toner, vcetne teploty tani pro toner-transfer.

Dobra stranka - NICMENE - pro moji tiskarnu CP5225 je slozeni cerneho
toneru -

  Styrene acrylate copolymer   Trade Secret   < 85
  Carbon black                 1333-86-4      < 10
  Wax                          Trade Secret   < 10
  Amorphous silica             7631-86-9      < 3
  Titanium dioxide             13463-67-7     < 1

a aceton na nej NEFUNGUJE . Takze je otazka proc kdyz toho styrenu je
tam jeste vic. Mozna to rusi ten vosk a mozna je to tim ze se nanasi
jen extremne tenka vrstva ale tim typem plastu to byt nemuze..