[OT] intalaterina - zpetna klapka

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Listopad 13 22:27:33 CET 2012

Nikdy jsem to nezkoušel, ale nenapadá mě, proč by to nešlo. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, November 13, 2012 10:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] intalaterina - zpetna klapka

Nevite prosim nahodou, jestli se to da pouzit i na stlaceny vzduch?
Ty komponenty na vodu se shaneji mnohem snadneji a jsou levnejsi
nez vzduchove.
Jde mi napr. o zpetnou klapku, pretlakovy ventil a pripadne i kulove
ventily.
Ten kulac se da celkem snadno koupit plynovy, ten by snad vzduch mel
zvladnout. Ale treba ty pojistne pretlakove ventily na vzduch jsou
nekolikrat
drazsi nez na vodu, navic je vede malokdo.

Diky.
PL