Folie na celni panely nejen od Conrada

Úterý Listopad 13 17:39:03 CET 2012

Zrovna premyslim, co dat na krabici co ma okenko na displej, zalaminovat
potisteny papir do bezne laminovaci folie s vystrizenym okenkem a to
oboustrannou paskou nalepit na plastovou krabici, je uplne blby napad?
Jeste me napadlo to po obvodu pojistit plastovymi sroubky M3
Nemusi to byt extra luxus vzhled, je to automaticka vaha do bordelozniho
prostredi, hlavne to musi byt prachotesny.