Prirucni tiskarna stitku - zkusenosti?

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Úterý Listopad 13 15:22:50 CET 2012

Já tu mám tiskárničku štítků ovládanou z PC Brother 1230PC. Má to tepelný tisk a štítky jsou velmi odolné. Při nákupu si dejte pozor aby tiskárna nenechávala kousky nepotištěného pásku. Tato moje tiskárnička nejprve vystrcí asi 2cm pásku a pak teprve leze potištený proužek. I za tiskem nechává asi necelý centimetr proužku. Tak zbytečně vyhazuji asi tak 1/3 pásky... Grrr... Další problém je s napájením z baterií. Tiskárna je na 6 mikrotužek a s novými bateriemi vytiskne půlku proužku a pak chcípne. Mikrotužky zřejmě nedokáží dát špičkové proudy které tiskárnička odebírá. Musel jsem k tomu vyrobit zdroj. Obávám se, že i jiné tiskárny Brother by mohly trpět podobnými neduhy proto Vás na to upozorňuji ačkoliv ta moje tiskárna není ruční. Na druhé straně je k tomu sympatický ovládací program, můžu využít jakýkoliv font z PC a umí nativně čárové kódy což jsem požadoval.

Předtím jsem měl nějakou nejlevnější ruční DYMO a byl jsem s ní velmi spokojen. Napájená byla z 6ti tužkových šlánků a vydržela na ně tisknout velmi dlouho. Rovněž tisk byl "bezokrajový". Bohužel po několika letech odešel displej. Tak jsem tisknul naslepo :-). Ale letos odešla i mechanika a to už jsem nerozdýchal a tak jsem koupil tu novou...

	Martin.