Prirucni tiskarna stitku - zkusenosti?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Listopad 13 15:16:29 CET 2012

Mám Brother P-Touch 1010
http://tiskarny-stitku.heureka.cz/brother-p-touch-1010/

Koupil jsem ji v akci Lidlu za +/- 500 Kč někdy na začátku roku.
Napájení buď 6 AA článků (mám tam pořád původní alkalické, které byly
součástí balení) nebo adapter 9V, který nebyl součástí dodávky. Zkusil
jsem použít šuplíkový adaptér z nějakého starého modemu a tiskárna
fungovala.

Tisk je termotransferový na samolepicí pásky, používám šířky 6-9-12mm.
Údajně lze použít i pásku 3.5mm, nezkoušel jsem. Páska drží dobře na
rovné nebo mírně prohnuté ploše, při popisování kabelů se mi osvědčilo
udělat z pásky praporek kolem kabelu. Zkoušel jsem popisovat jednotlivé
žíly CYKY3x2.5 páskem 6mm lepeným podélně, ale po nějaké době (cca 2
měsíce?) se to začalo odlepovat. Možná by pomohlo kabel odmastit,
nezkoušel jsem, praporek mi vyhovuje.

Paměť na texty nějakou má, nepoužívám ji, protože tisknu většinou
neopakující se kódy. Užitečná je možnost automatického inkrementálního
tisku číslic v rozsahu 0-9 (např. "INP-A-X0 až INP-A-X9). Znaková sada
je bezpatková, obsahuje diakritiku a symboly. Velikost, orientaci a řez
písma lze volit. Umí i volovinky jako rámeček, bublinu atd., nepoužívám.
Délka štítku je buď automatická podle délky textu nebo ji lze pevně
nastavit. Vytiskl jsem zatím pár set štítků (do 500), bez poruchy a bez
problémů.

Jediným zádrhelem je poměrně drahý spotřebák (kazety s páskou, něco jako
http://tiskarny-stitku.heureka.cz/brother-tzem931/ ).

JF