Prirucni tiskarna stitku - zkusenosti?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 13 14:56:14 CET 2012

Původní zpráva ze dne 13.11.2012 od Jirka:

> Má někdo konkrétní zkušenosti?

Jo. Používám roky i dodávám apod.

> Na jakém principu to pracuje - tepelný nebo inkoustový, příp. jiný?
> DYMO kleště jsou mechanické, to vím, ale tenhle typ nechci.

Funguje to jinak než mechanické kleště. Doporučuji Brother, protože
tam to funguje tak, že se termotransferem vytiskne text a pak se
zalaminuje průhlednou páskou. Je to odolné. Dymo tisknou jen tepelně,
co jsem viděl.

> Má některý konkrétní model paměť na větší počet uživatelsky
> definovaných textů?

Levné Brothery jich mají několik, můj myslím tři.

> Jak je to s dlouhodobou odolností štítků - především mechanickou,
> ale i teplo- a světlostálost písma, chem. odolnost atd.?

Ano, ty z Brotheru ano. Tepelné z Dymo ne.

> Jsou vždy samolepicí, tj. jdou bez problémů nalepit na kabel jako
> smyčka?

Ne všechny, pozor na to. Ty běžné se odlepí, když je nalepíš na běžný
kablík. Dělají se ale typy s vyšší adhezí nebo také speciálně na
kabely. Myslím, že jsem je nemohl sehnat :-)

> Jsou pásky (štítky) různých výrobců záměnné?

Ne.

> Uvítám i jakékoliv jiné postřehy, na co si dát pozor atd.

Hlavně na ty kabely, to je totiž zrovna dost kritické, notabene když
to je hlavní využití.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601