[OT] intalaterina - zpetna klapka

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Listopad 13 00:16:24 CET 2012

Uvnitr.

Dne 12. listopadu 2012 23:56 Slavomir Skopalik <skopalik na elektlabs.cz>napsal(a):

> **
> V pohode, uz jsem to pochopil.
>
> ad spotreba) Dava se cidlo teploty do nejvzdalenejsiho mista spotreby +
> casovy program (jak pro cirkulacku,
> tak pro natapeni zasobniku).

To chci poresit casovym programem plus dalkovym ovladanim. Zatim mi prijde,
ze zasobnik moc tepla narozdil od trubek neztraci.
Muzu odecist pynomer ted a rano. Pokud se tam neco vyznamnejsiho natoci,
tak pak budu optimalizovat dal.

> ad klapka) Teple vode se moc nechce smerem dolu, takze vymenit.

OK provedu.

> Jeste info, u cerpadla byva kulovy ventil, takze to muzete zkusit, jestli
> se neobejdete bez cirkulacky.

Neni, kdyby byl, tak to by bylo prvni co jsem chtel zkusit. Nejspis ho tam
pri vymene klapky pridam.

Diky za potvrzeni domnenky.

PK