folie pro dotykove panely

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pondělí Listopad 12 23:59:32 CET 2012

Dobry den,

diky za odpoved. Nemyslel jsem vsak dodatecne ochrane folie pro nalepeni
na panel, ale folie, ktere jsou primo jako horni kryci vrstva panelu,
tak jak je dodava vyrobce. Zajimaji me i kapacitni panely. Ty byvaji
podstatně tuzsi. Material vypada podobne jako PMMA (plexi), ale
pravdepodobne jde o neco jeste tvrdsiho. Rezistivni panely musi byt
pruznejsi a tedy i tenci. Ten material musi byt pomerne odolny proti
poskrabani. Snazil jsem se po tom patrat, ale zcela neuspesne.

EH