[OT] intalaterina - zpetna klapka

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Listopad 12 23:37:21 CET 2012

Uuups. Celou dobu jsem myslel ze jsou v kotli dvoje trubky... Nejsou.
Kotel je Protherm 24 KTO.
Zasobnik Protherm B100
a je tam 3 cestny ventil, ktery prepina kam tepla voda z kotle jde. Podle
toho jak sepne termostat v zasobniku a pokojovy termostat (a jestli je
kotel prepnuty na leto nebo zimu).

Ohrata TUV jde jednim potrubim ven, obehne dum a vrati se k cerpadlu, dal
do zpetne klapky a spoji se se studenou vodu tesne pred vstupem do
zasobniku.

Schema nemam, muzu se pokusit v necem nakreslit, kdyz mi reknete v cem.

PK