[OT] seznam.cz blbne?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Listopad 12 20:05:20 CET 2012

Vzhledem k vysoke informacni hodnote mnoha Jirkovych
prispevku ja (v roli clena davu) hlasuji pro "vice Jirku".

PL

From: "Kosta" <info na mcu.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, November 12, 2012 2:26 PM
Subject: Re: [OT] seznam.cz blbne?

Dne 12.11.2012 13:54, Jirka napsal(a):
> Mikroměkký výhled je v tom tentokrát vyjímečně nevinně. Dělá to
> Seznam, zřejmě to souvisí se změnami, co tam nedávno prováděli.
Zdravím,
mám skromný dotaz na kolektiv této konference:

Jsem jediný koho serou výlevy účastníka Jirky? Ono je v podstatě jedno
vocogo, vždy vyblije svou netolerantnost a opovržení vůči všemu co
zavání majoritní platformou, etc. Sice ho programově ignoruji a po
dnešku jsem si na něj nastavil filtr, ele přesto by mě zajímalo, co si
myslí dav.

S pozdravem
Kosťa