[OT] seznam.cz blbne?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 7 18:47:43 CET 2012

Nápodobně,  zasmál jsem se.
Co se týče způsobu vyjadřování, pro mě je zde  důležitý obsah. V případě
zmíněného člena byl pro mě obsah většinou přínosem a vzpomínám, že
několikrát Jirka třeba mě sehnal "nesehnatelné" datasheety.
Co se týče alergie, já ji mám také a ježí se mi vlasy na hlavě např když
vidím kdekoliv nápis  i-pod, i- phone atd...
Proto jsem si také nastavil filtry.... na to máme každý právo že?
JaKub