[OT] seznam.cz blbne?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Listopad 12 15:15:26 CET 2012

No, sice se v mém případě ptáte špatného člověka (a můžu napsat i proč,
ale nemám chuť psát dlouhé a zbytečné litanie), takže nevadí, někdy i
pobaví.

Docela vám závidím. Vzhledem k tomu, že vám vadí takovéto drobnosti,
musíte žít ve kompatibilním a vám příjemném prostředí. Přeji Vám to.
Není to ironie.

Chápu jak vás tak jeho. Do konference to příliš nepatří.

Na druhou stranu, když se snažíte dělat věci kompatibilní s okolím a
jiní si pořád pletou majoritu s kompatibilitou a otloukají vám to o
hlavu a strávíte  spoustu hodin jen tím aby jste na tom, pro vás
uživatelsky a vývojářsky (tedy pokud nevyvíjíte přímo pro majoritní
sytém v preferovaném jazyku) nepřátelském slepenci, jenž některé věci
neimplementuje, nemá, nebo hůře, implementuje funkčně chybně (až
podezřele často) oproti standardu, tak si občas, sic nevhodně, ulevíme.

Berte je známka toho, že jsme možná mírně emocionálně nevyrovnaní leč ne
psychopati (a ne, nemyslím si, že jste jedno nebo druhé, nemyslím si
totiž nic, je mi to docela jedno)

No což, ptal jste se a drze jsem odpověděl ač nejsouce dav.

Hezký den :-)

ced