Re:Mikrovlné čidlo

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Pondělí Listopad 12 13:51:39 CET 2012

Dobrý den,
tak jsem přes víkend zkusil změnit zastínění čidla.
Na přední části jsem nastřihl X a postupně jednotlivé trojúhelníky
dával stranou. Světlo se zatím spíná dobře. Je zajímavé, že zastíněná
část míří do polí, kde do vzdálenosti cca 2,5 km nic není.
Až asi 5 km je bývalé velké vojenské letiště, teď bez provozu.
Tak nevím, co si myslet, jestli třeba z letiště neposílají nějaké
meteo měření.

HUDA