MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Listopad 12 13:45:23 CET 2012

No, tak ono je třeba tam dát ne 1x1G čínské kvality, ale třeba 5x220uF
low ESR + ev. nějakou keramiku a zejména ještě oddělovací tlumivku, co
se nebude přesycovat (ev. i symetrickou).

Pro funkci měniče to není rozhodující, ale měl by se přestat ovlivňovat
ten zdroj.

> ten muj zdroj (zase byl levnej a umi 60V/5A nebo 30V/10A) to totalne
> rozhodi - zacnou tam vandrovat napeti a proudy (aspon na tech displejich)

Není to http://www.medi-gmbh.com/Images/Werkstatt/RG303_Pro_maxi.jpg ?

---
Jirka