MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Listopad 12 13:19:11 CET 2012

Dobry den,

2012/11/12 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> priznam se, ze netusim na co tam jsou - ted v zapojeni jsem je zatim nemel -
> mam to tam jen namalovane, ze jsem to v x zapojenich nasel a tak neni
> problem to na DPS mit - maximalne se to neosadi pokud by s tim byl problem

Zmysel ma len paralelna kombinacia L+R, pricom R musi mat vhodnu
hodnotu tak, aby priebeh napatia na cievky bol "pekny", teda ziadne
ihlicky, trojuholnikove zakmity a podobne. Paralelny R pripajaju rozne
spinane menice na tlmenie neziaducich oscilacii automaticky. Pozrite
si novsie menice od Maximu.

> [...]
> vypada na te indukcnosti - pri techto "vykonech" se to chova naprosto
> zpusobne - naprosto strme nabezne hrany - jen je na zacatku toho sepnuti
> ostra spicka (prekmit) - ten netusim co zpusobuje, ale spis to pricitam tomu
> vrabcimu hnizdu
>
> uvidim co se bude dit az pujdu na vyssi frekvenci - psal jsem ten softik do
> PICu uz tesne pred spanim a zrejme jsem blbe zinicializoval PWMko a tak to
> bezelo jen na 5kHz (zamyslel jsem zacit zkouset na 10kHz)
>
> jen to nejak tezce nese ten cinskej zdroj na kterej to mam pripojene na
> zkouseni - ta impulzni zatez ho tezce mate :-(

Len aby Vas zdroj nedopadol ako moje baterky [ spinany zdroj,
Imax=0,45A (!!!) a pokles U o 200mV ]... Nepomaha tomu ani tu v
konferencii odporucanych predimenzovanych 1000uF... :)

A.